АДАМЕНКО О. О. Концепція музею освітнього закладу
АНДРЕЙКО O. І. Мотиваційно-когнітивна спрямованість розвитку виконавських умінь скрипаля
БЄДАКОВА С. В. Педагогічні принципи викладачів Празької консерваторії
ІВАНЕЦЬ Н. В. Формування мультикультурної компетентності сучасного вчителя
КАРПОВА С. М. Теоретичні засади формування у майбутніх архітекторів художньо-професійної культури
МАНЬКУСЬ І. В. Використання освітніх технологій, як умова формування життєвої компетентності учнів
НІКОЛАЄНКО Н. О. Методика проведення мозкового штурму під час семінарських занять з політології
ПЕРЕПЕЛИЦЯ О. В. Структура та механізми роботи адаптаційного процесу молодшого шкільного віку
ПОГРОМСЬКА Г. С. Ключові аспекти методології проектування сучасних баз даних
ПРАСОЛ Н. О. Індивідуальний графік навчання як умова планування індивідуальної траєкторії розвитку
СЕРЕДА І. В. Проблема суб’єкта у педагогічній теорії та освітній практиці
ТИМЧЕНКО А. А. Внесок В. М. Фідровського у розвиток вищої освіти України
ТИХОНОВА Т. В. Дидактичні принципи інформаційно-технологічної освіти майбутнього педагога
ШМОТІНА О. В. Змістовий компонент педагогічної практики вчителів Швеції
ШТОМА Л. Н. Розвиток естетичного досвіду майбутнього вчителя – основа його творчої самореалізації