КРЕМЕНЬ В.Г. Консолідація України на основі платформи толерантності
БУДАК В.Д. Толерантність – ключ до успішної фахової підготовки вчителів
БЕРЕЗІВСЬКА Л.Д. В.О.Сухомлинський про особливе ставлення до учнів із зниженою здатністю до навчання
БОГУШ А.М. Педагогіка добра у спадщині В.О. Сухомлинського
ВАШУЛЕНКО М.С. У педагогічній спадщині В.О. Сухомлинського толерантність – багатогранне поняття
ГОРДУЗ Н.О. В.О.Сухомлинський про соціалізацію: технологічний аспект
ДЕРКАЧ В.Ф. Гуманістичні ідеї толерантності В.О. Сухомлинського
ЗАВГОРОДНЯ Т.К. Формування толерантності студентів в контексті концепції добра В.О. Сухомлинського
КАЛІНІЧЕНКО Н.А. Школи гуманної педагогіки як засіб соціокультурного розвитку особистості
МАРУСИНЕЦЬ М.М. Психологічні ідеї в педагогічній практиці Василя Сухомлинського
МІХНО О.П. Психологічний семінар В. Сухомлинського та його роль у вивченні особистості учня
ПЕТРЕНКО О.Б. Педагогіка діалогу В.О. Сухомлинського як умова виховання толерантності особистості
ПЄХОТА О.М. Впровадження спадщини В.О. Сухомлинського в сучасну педагогічну освіту
САВІНОВА Н.В. Гуманістичні ідеї толерантності в педагогічній спадщині В. Сухомлинського
САВЧЕНКО О.Я. Толерантність як цінність шкільної освіти: методичний аспект
САРАЄВА О.В. Формування толерантного середовища в авторській школі В. Сухомлинського
СИТЧЕНКО А.Л. Толерантність у контексті керованого навчання
СТЕПАНОВА Т.М. Педагогічна спадщина В.О. Сухомлинського в компетентнісному підході до розвитку особистості дитини передшкільного віку
ТКАЧЕНКО Л.І. Толерантність як складова саморозвитку особистості
ТРИФОНОВА О.С. “Школа сердечності” у педагогічній концепції В.О.Сухомлинського
Федяєва В.Л., Бутрій К.М. Толерантність у казковому світі В. Сухомлинського